Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yorumları

« Önceki Sayfa1 - 2 - 3 - 4Sonraki Sayfa »

Ali Rıza Aydın :Ben61 yaşında lise mezunu emekli memurum, başta Sayın, Başbakanımız RECEP TAYYİP ERDOĞAN,Minnet ve şükran borçluyuz, konuşmalarında eski hastanelerin durumunu, Sayın başbakanım anlattığı doğrudur, o günleri bende yaşadım, ayrıca, Dokdorlar olmak üzere çalışanlar, bir koşuşturmanın içinde gördüm,çanla ,başla çalışıyorlar, gerçekten rahatsız,hasta insanları memnun etmek,hatta insanları memnun etmek çok zor,ama ben çok memnunum, eskiden bir görevliye birşey sormak mümkün değildi,lavabolardan sıcak su akıyor, çok temiz,Teşekkür eder,saydılarımı sunarım.
15.07.2014

S.Nur A. :9 0cak 2014 te SADİ KONUK HASTANESİ BAHÇELİEVLER POLİKLİNİĞİNE 3 YASINDAKI KIZIMIZI(S. NUR.A.) MUAYENE AMACIYLA GÖTURDUK,KENDİSİ COK İLGİLİ VE ALAKALI YAKLAŞTI.TATMİN EDİCİ VE ÖNERİCİ KONUŞMALARIYLA POLIKLİNİKTEN GÜLER YÜZLE AYRILDIK ÇOM ŞÜKÜR..KONU COCUK VE ONUN KENDINI RAHAT HISSETMESI OLUNCA,BENDE KESİNLİKLE BIR TESEKKÜRÜ BORÇ BİLDİM..İŞİNİZDE BAŞARILAR DILERİM
10.01.2014

Oya Yavuz :21.8 013 acıle geldım ve23.8.013 te. Ödenmemi yaptım çıktım arkadaşıma mesaj gelıyor borcunuz var dıye 60 tl şımdıde 90 tl dıye bu saçmalığa sonverılsın ödeme yapılmadan kımı bırakılırsınızkı. Tel ulaşılamıyor size
11.12.2013

Deniz Nuray Balcı :TESİS KODUNU ÖĞRENEBİLİRMİYİM LÜTFEN
02.07.2013

Ahmet Polat :Bu hastane hakkında yapılan olumsuz yorumları okudum ve çoğunun doğru olmadığını düşünüyorum ben bu hastanede 3 gün refaketçi olarak kaldım temizdi ve ilgileniyorlardı özellikle ambulans ile gelen hastalar hiç sıkıntı çekmiyorlar. Bide bazı geri zekalı hasta yakınları herşeyi güçleştiriyorlar hatta koridorda sigara içip terslendiği zaman salak salak gülenleri bile gördüm daha sonrada hizmet yok diye bağırırlar.
26.01.2011

Şirin Turan :04/01/2011 tarihinde çekileceğim mamaografi yi makine arızası nedeniyle çekilemedim.Tel .ile arayacaklarını söylediler ancak bu zamana kadar aranmadım.Acil bir durum olsa NE OLACAK? 4147171 nolu tel mamografi randevu bölümüne de 3 saat aramama rağmen ulaşamadım.
20.01.2011

Vedat :ndn dandevu alamıyorumm
06.01.2011

Kerim Yalçıntepe :14 Kasım 2010 tarihinde kalp krizi geçirerek acilden hastaneye giriş yaptım. Buraya daha önce yazılan yorumları görünce ve yaşadıklarımla kıyaslayınca haksızlık yapıldığını düşünüyorum. En azından şimdi önceki gibi olmadığını söylemem gerek. Yaşadıklarımı yazıayım, takdir okuyanın olsun. Acilden direk Kroner Yoğun Bakıma alındım. Kalp Krizi geçirdiğim için hemen anjiyo'ya hazırlandım. Ve yarım saat-1 saat içinde anjiyoda, doktorla sohbet eder buldum kendimi. Ana damar tıkalı idi. Kalp krizine neden olan. Ona müdahale edilerek 2 setent takıldı. Bunun dışında 2 damar daha tıkalı ve 2 ay içinde onlarada anjiyo ile müdahale edilecek ve açılacak. Yoğun bakımda 4.5 gün kaldım. Hemşire ve doktorlar bana göre gerektiği kadar ilgilendiler. Hatta bir hastaya yaklaşık 5 saat müdahale etmeleri, yaşama döndürme çabalarını, upraşlarını, harcadıkları emekleri hiç unutamam. Bu ekibin başında Uz. Dr. Hande Oktay Türeli vardı. Kendisine ve tüm ekibe bir kez daha teşekkürlerii bir borç bilirim. Ekipteki diğer doktor, hemişere ve görevlilerin isminibilsem hepsini tek tek yazacağım. Maalesef çok genel bir teşekkür olacak. Gerek müdahale, beni hayata döndürme, gerekse kaldığım 4.5 gün boyunca ilgilenme, ihtiyaçlarımızı karşılama, gerekse de diğer hastalara gösterilen ilgi Devlet Hastanesi olmasına rağmen çok iyidydi. Diğer bölümleri bilmiyorum, hastaneye ilk girişim demek yanlış olmaz. Bu yüzden yalnızca yaşadığımı, gördüğümü aksatmak istedim. Herkese tekrar teşekkürler. 2 ay içinde tekrar oradayım. Görüşeceğiz.
17.12.2010

Orhan Çiçek :tek bır cümle ile ifade etmem gerekıyorsa,bakırköydeki dr. sadi konuk hastenesini gördükten sonra ,bu ülkenın vatandaşı olduğum için kendimden utandım.hastalara hayvan muamelesi yapılıyor.polıklınık başhekım yardımcısı,hastaları özel hastanelere ynlendiriyor.teessüfler
06.09.2010

Esengül Kartal :bu hastaneyi internetten araştırıp öyle gitmiştim bu sabah,ama tam bir hayal kırıklığı;( hastanenin tanıtım filmi ile hiçbir ilgisi yok!!!web sitesinde iso belgeli tek kamu hastanesi diyordu ama bırakın iso standartlarına uymayı daha tuvaletinde sabun bile yoktu....her taraf pislik içinde sadece hastanenin dışı iyi görünüyor içine girince içler acısı...doktorlarda ki o kibirli havayı hiç anlamış değilim,ben 31 haftalık gebeyim geçen hafta başka bir hastaneye rutin kontrolüm için gitmiştim bana erken doğum riski taşıdığımı söylediler...bende bu sebep ile sadi konu hastanesine gelmiştim kıyas yapabilmek adına...doktor beni niye diğer tarafa devam etmedim diye bir kovmadığı kaldı gerekçeside orası zaten yoğunmuşşş işleri neyse acaba??zaten orada hastaya öyle bir davranış şekilleri varki muayeneye gelen insan değilde sanki hayvan:((piskolojim çok bozuldu bugün; oysa benim en doğal hakkım ssk'da muayene olmak ben bu devlete her vergimi kuruşuna kadar ödüyorum ve o doktorlar bu ödediğimiz pararlarla maaşlarını alıyorlar devletten!!!ama onların tutumu;hastayı muayene ederken sanki babalarının hayrına bakıyormuş gibiler...
26.07.2010

Birgül Beyoğlu :hastaneniz acil servisine 18 temmuz tarihinde geldim.doktor boşuna onca yıl okumuş.doktorluk yapmaya fırsat bulamıyordu.kapıdaki güvenliğin işini yapıyor,bir hastanın başında 3 kişi bekliyordu.onları çıkarmak için sürekli çaba sarfediyordu.Yalnız tek doktor olduğu için sıra gelmiyor,hastalar içerigirmek için kavga ediyordu.artık sonunda dayanamadı ve kim istiyorsa içeri girsin diye isyan etti.maalesef hastalar evini temiz tuttuğu gibituvaleti temizlemiyor. hastaneniz acil servisi tuvaleti 1 adet olduğu için pislikten giremedim. takdir edersiniz bağırsak enfeksiyonu geçiren bir hastanın durumunu.sürekli lavaboya gitmek zorunda olunca,kalabalık etmesin diye yanımda gelen eşimi servis dışına gönderdiğim için kolumda serum torbası ile dışarıda bulunan tuvaletlere gitmek zorunda kaldım.doktor hasta yakınları ile uğraşırken maalesef işlerinin başında olması gereken güvenlik elemanları ofis bürolarının önünde toplu şekide oturmuş sohbet ediyorlardı.eğer kamera kayıtlarını izlerseniz daha net bir şekilde görürsünüz.kıssadan hisse acil servisiniz tek doktor, yoğun hasta trafiği,acil bayan tuvaleti kirliliği,güvenlik görevlilerinin işgüzarlığı,servis muayene odasının yeterli derecede aydınlık olmaması,tek hemşire ve sağlık memurunun sıra ile çalışması sonucu müşahade odasında biriken hastaları ile,söylemek istemiyorum ama sınıfta kaldı.acil serviste yaklaşık 6 saat kaldım,tek gördüğüm doktorun olağan üstü çabası idi.ulu önderin dediği gibi beni Türk hekimine emanet ediniz..ama hastanelerine değil.
20.07.2010

Kutbettin Soylar :hastanenizde henüz muayene olmadım genelde muayene olanlar memnunlar.kendim muayene olduktan sonra dr ve personellerin hastalara karşı tutum ve davranışlarını bizzat gözlemledikten sonra yorum yapmanın daha sağlıklı olacağı kanısındayım. umarım anlattıklarından daha iyimser bir ortamı yakalar memnuniyetle ayrılırız kendim kanser hastasıyım birçok üniversite ve onlarca hastanelerde muayene oldum tabiri caizse abonesi olduk ayrıca emekli öğretmenim inş umduğuğmdan daha iyi bir şekilde yarına muayene olup sağlıklı bir şekilde ayrılırım. tüm çalışanlara sevgi ve saygılarımı iletir başarılarının devamını dilerim.
12.07.2010

Nuri Çığrıkçı :28.5.2010 günü saat 10.00 civarında oğlumu karın ağrısından dolayı acil servise getirdim. Gördüklerimden, personelin davranışından dolayı büyük rahatsızlık duydum. Umarım, yorum olarak açtığınız bu sayfaları dikkate alarak gerekli girişimlerde bulunursunuz. (not : bu mailimi ulaşabildiğim her makama iletmek benim sorumluluğum olacağını belirtmek isterim.) 1. kapıdan girişten itibaren karşılaştığım güvenlikçiler,kayıt memurları,doktorlar içeride tahlil yapan,kan alan v.s. bayanlar hoşgeldin, geçmiş olsun, hastaların yüzüne bakmayı, gülmekten vazgeçtik numarandan dahi olsa tebessüm etmeyi bilmiyor. 2. Hastası olan, sıkıntılı olan, üzüntülü olan benim olmama rağmen asıl çalışanlarınız sorunlu . 3. Hastanın ve yaklınlarının psikolojik durumundan anlamak diye bir şey yok. 4. Gördüğüm tüm çalışanlarınız yaptıkları işi sevmediklerini belli ettikleri gibi bedel karşılığı yapmış oldukları işlerini angarya olarak görmektedirler. 5. Hizmet kelimesinin çok kutsal bir sözcük olduğu angarya olmadığı ayrıca bu hizmeti vermenin bir görev olduğu sık sık hatırlatılmalı. 6. Güvenlik görevlisi olarak koyduğunuz şahıslar hastane gelenler sanki suçlu gibi onların kontrolunda hareket ediyoruz. Oraya gitme, ne bekliyorsun, hastanın başında durma gibi hastanın psikolojisinden anlamayan gereksiz sualler. Hastaneye insanlar zorunlu oldukları için gelirler. Sizlerden güleryüz beklerler, dertlerine çare aramak için gelirler. Elinize düştük nasıl olsa mecburiyetten dolayı sıknıtılarımıza birde sizler sıkıntı katıyorsunuz. Güvenlikçılerin anlamsız sualline cevap vermediğimizde sanki ortada bir suç var gibi diğer güvenlikçilerde hemen toplanıyor. Şahsi temennim, güvenlikçiler güvenlikle ilgili işlerini yapsınlar hastalarla doktor arasında olmasınlar. Bu görevleri yapan kibar, halden anlayan bayanların görev yapmasını isterim. 7. Acil Servisin sorumlusu kim belli değil. tüm çalışanlar kontrolsuz ve başsız bir şekilde hareket ediyor. 28.5.2010
28.05.2010

Sercan Erdemir :oncelıkle herkese kolay gelsın ama ısını laiğiyle yapanlara tabıkı.ben dun hastanenıze babamın muaynesı ıcın geldım ama hayatımda yasadıgın en kotu gunlerden bır tanesı oldu sayenızde.bırakın tedavıyı hastanenızde bır setye bıle bulamadık bu nasıl bır anlayıştır hastaya bakış acınız bu mu sızın yazıklar olsun soruyorum sıze acaba sız buradan neyın karsılıgında para alıyorsunuz.anlamak munkun degıl .ama beş parmagın besi bır degıl ..gercek gorevını hakkıyla yapan arkadaşlarda var onlara tesekkur edıyorum.. onları allah beasımızdan eksık etmesın.
13.03.2010

Ozlem Ayruk :sabah 11 den beri hastaneye telefonla ulaşmaya çalışıyorum.radyolojiden sonuçlarım çıktımı diye bilgi istiyorum.muhatap olmadığım bilgisi olmayan kimse kalmadı telefonlar suratıma defalarca kapandı.iletişim çağındayız ama telefona cevap bile verilmiyor.şimdi bu mail de muhatabını bulamadan kaybolur gider.yazık çok yazık. insanı sevmeden yapılacak işler değil bunlar.kimse kimseyi zorla çalıştırmıyor işinize gelmiyorsa çalışmayın milyonlarca işsiz var bu ülkede
10.02.2010

Hasan Gülşen :1 haftadır babam için nöroloji bölümünden randevu alamıyorum.teşekkürler.
01.02.2010

Fatihkoc :gastroentoroloji bölümünden randevu nasıl alabilirim
20.01.2010

Kartal Ceval :gastroenteroloji bölümünden randevu almak isdiyorum bir türlü alamadım neyapmam gerekiyor.
18.01.2010

Murat KORAY :Internetten Ramotoloji bölümüne randevu almak nerdeyse imkansız.Telefonlada ulaşılmıyor.Acaba randevu sisteminde mi arıza var yoksa biz mi bulamıyoruz.Bizim bulamadığımızı var sayarak sistemin daha kolay ulaşılır hale getirilmesini istiyorum.
30.12.2009

Orhan Korkmaz :internetten bu hastanenin randevu alma servisi yok arkadaşlar ist sadece silivri dv hs randevu veriyor
29.12.2009

63 sonuç içerisinden 1-21 arası gösteriliyor.
« Önceki Sayfa1 - 2 - 3 - 4Sonraki Sayfa »

 

[Hata Bildir]

 

 

 

TWITTER'DA
TAKİP ET
twitter.com/Hastanecomtr