Okmeydanı Ağız Ve Diş Hastalıkları Hastanesi Yorumları


Adnan Demir:randevu sıstemınız rezalet bole bır rezıllık olamaaz acıl bır durumdan dolayı randevu kacırıldıgında .45gun sonraya randevu verıyosunuz.
05.11.2010

Sema Zor:mrb.ben Zonguldak'ta oturuyorum.Ramazan ayında oradaydım ve kızımı hastanenize getirdim.çok beğendim.Fakat dolgu yaptırdığıma pişman oldum.1 hafta olmadan kızımın dolgusu düştü .Taktırdım şimdi tekrar düştü.Zonguldakta yapmamışlardı .şimdi anladımki yaptırmamak gerekliymiş.Çünkü habire düşüyor .Çocuk dikkat edemiyor sonuçta.Birde çocukları tek başlarına alıyolar dr un yanına .belki özgüvenlerini kazanmaları açısından doğru olabilir ama çocuklar derdini anlatamıyor .annelerin alınması lazım içeri diye düşünüyorum
25.10.2010

Ali Atlıer:Sizden randevu almak tam bir rezalet. bir kere kapasitesi boş bir hekim yok.20 sene sonraya mı randevu veriyorsunuz!..
25.10.2010

Şentürk Turan:randevu almak çok ama çok zor aldın işin çıktı iptal etmek istiyorsun iptal etmek yok nasıl bir sistem OKMEYDANI ARAŞTIRMA HASTANESİNDEKİ SİSTEM ÇOK GÜZEL ONA BAKINDA ONDAN BİRAZ DERS ALIN
26.09.2010

Nazım Küçük:ne zaman randevu almaya kalktıysam basaramadım hastanenızın randevu sıstemını bıraz kolaylastırın bızler o hastane tedavı olmak ıcın neden bu kadar zorluk cekıyoruz lutfen
26.09.2010

Gülte Baki:hiç memnun kalmadım yaşım 43 dişlerime rotgen çekildi hepsi çekilcek dendi protez yapıldı fakat hiç taşıyamadım tekrar memleketimde yaptırdım bir takmada farkı gördüm şimdi onları taşıyorum diğerleri öylece duruyor üzgünüm...
18.09.2010

Özlem Orhan:randevu almak zaten zor iptali hiç yok adam gibi bişey yapsanıza
27.08.2010

ÖZLEM BOZKURT:mesai dışı randevu almayı daha net bir şekilde açıklayabilirsiniz biz hastalar randevu alırken öbür muayeneler dolu olunca burdan alıyoruz ama ücretli olduğunu bilmiyoruz ertesi gün randevu almaya kalktığında alamıyoruz 45 günü mü bekliyeceğiz iyi günler
17.08.2010

Esen Mizanoğlu:hatanenizin methini çok duydum tebrikler...ama bir aydır telefonla ve online randevu almak istememe rağmen sizlere ulaşmam mümkün olmuyor..lütfen bu konuda bana yardımcı olurmusunuz...Saygılar...
09.08.2010

Kader Kılıç:ben randevu almaya çalışıyorum ama 1 haftadır alamıyorum.... sizlere ulaşamıyorum. bu konuda yardımcı omanızı istiyorum...tşk..ler
27.07.2010

Çiğdem Eryaşar:anneme iki kez randevu almaya çalıştım birinci kez aldığımda randevunun verileceği tarih deyip bir tarih verildi biz randevu o zaman verilecek sandık randevu verildiği tarih diye düzeltirseniz daha iyi olur çünkü 2 kez aynı hataya düştük şimdi randevu alamıyoruz ve danışmayı aradığımızda tam yardımcı olmadan telefonu suratımıza kapanmış buluyoruz hizmet anlayışı bu kadar mı sizin?
24.07.2010

İlknur:bu ne yha randevu iptal etcem alt tarafı sayenizde onuda yapamıyorum bu kadar zor mu ne diye uğraştırırsınız anlamıyorummmm off off
22.07.2010

Özden Zeliha Tansal:hizmetinizden ilk kez yararlanmaya çalışan 20 yıllık bir öğretmenim.genç dişçilerinizin hastayı külfet felsefesinden sıyrılma seminerleri verilmesini öneririm.ağzında hortum varken acı varmı sorusuna evet diyince fazladan dişi açıp sonrada dişine yazık oldu .ben şimdi deyil gece ağrıyomu diye sormuştum deme lüksüne sahip değil çünkü..
12.07.2010

Ali Karabacak:oncelıkle ıı geceler ben agız ve dıs saglıgı bolumunden randevu almaya calısıyorum yaklasık 20 gunden berı ama herzaman tc kımlık numaranız dogrulanmadı ve hastanemızde kaydınız olmadıgı yada nufus mudurlugunden kımlık bılgılerınıze ulasamadıgımızdan gırıs ıslemınızı yapamıyoruz yazıyor bunu nasıl dogru yapabılırız bıde randevu alsak zaten hastanede kaydımız olacak ama da vermıyor kı nese vaktınızı aldım kusura bakmayın verecegınız bılgılerden dolayı sımdıden tesekkur ederım ıı calısmalar
09.07.2010

Büşra Karakan:İnternet üzerinden randevu sistemi kurmuşsunuz tamam çok güsel ama neden randevu alamıyoruz sürekli hata veriyo neden sorun yaşıyoruz? bu şekilde sorun çıkartıyosa neden var bu site???
24.06.2010

İsmail Akça:internet uzerinden rendevu alamıyorum Hastanemizde kaydınız olmadığı ve/veya Nüfus Müdürlüğünden Kimlik Bilgilerinize ulaşılamadığından dolayı giriş işleminiz gerçekleştirilmedi... diye hata veriyor bunun sebebi nedir benim ilkden randevu alıp mı gelmem gerek yoksa hastanede kayıt mı yaptırmalıyım
24.06.2010

Hüseyin:çok iyi bir hastane
24.06.2010

Hülya Özmen: hastanın kendi doktoru yoksa başka doktora sevk edilme olasılığı olmalı doktor yok die hasta gönderilmemeli...
18.06.2010

Aysel KİTAPLI: Sayın yetkili,yanlış anlaşılmak istemem ama sizinle yaşadığımı paylaşmadan vicdanım rahat etmez.Hastanenizin çok hizmetini gördüm.Ailece gidiyoruz ve çok yerde tavsiye ediyorum.Bunun için size teşekkür ediyorum. Bu 7 yaşında kızımı diş kontrolüne götürdüm.3. katta iken diş hekimeriniz dişlerini tek tek inceleyordu.Kızımla ilgilendi düşünce ile içim rahat idi.Bu gün gittiğimiz hekim bende öyle bir duygu sağlayamadı.Boşuna gitmiş hisettim.Yarın veya gelecekte ''anne benim dişim niye böyle veya şöyle'' benim kızım sorduğunda ben ne diyeceğim?Tekrar başka bir doktor olmak ümüdi ile gitmeye düşünüyorum. Vicdanıma ilgisizlik battığı için sizinle paylaşmak zorundaydım. İlginiz için teşekkür ederim. İyi çalışmalar dileğimle. Aysel KİTAPLI
21.05.2010

Fadime GENÇ:bir haftadır çocugum için randevu almaya çalışıyorum fakat tüm kontenjan dolu başka nasıl randevu alabilirim lütfen yardımcı olun
20.05.2010

172 sonuç içerisinden 61-81 arası gösteriliyor.

 

[Hata Bildir]