Çocuğunuz Başarısız Mı? 
                                 
                                
                                
                             |                             
                         
                        
                                
                                
                                    
                                        |   | 
                                        
                                            
                                         | 
                                                                                    
                                            
	
		                                               
                  
                                                                                                         
                                                    Çocuğunuzun başarılı olabilmesi için en önemli madde, huzurlu bir ortam ve sevgidir. İletişim kurabilmek , iletişim içinde yadırgamadan dinleyebilmek gerekmektedir. Öğrencinin , öğretmenleri ve arkadaşları ile sürekli iletişim halinde olunmalıdır. (aşırıya kaçmadan , öğrenciyi pasifleştirmeden )
 
                                                    
                                                                                                                                                                                                                
                                                    110679 / 1093323
                                                                                                          
                                                 | 
	 
                                             
                                         |                                                                                 
                                        
                                            
                                         | 
                                          |                                                                                 
                                     
                                 
                             | 
                         
                        
                        | 
                            
                         | 
                         
                     
                    
                     
                    
          
                 | 
                 | 
                
                    
                 |