Prof.Dr. Mehmet Subaşı

Prof.Dr. Mehmet Subaşı  
Doktora soru sormak için tıklayınız.


Branş: Ortopedi ve Travmatoloji
İl: Gaziantep
İlçe: Şehitkamil

Hizmet Verdiği Muayenehane / Klinik

Ofis Adı: Prof .Dr. Mehmet Subaşı Muayenehanesi
Ofis Telefon: 0(507) 420 23 00
Ofis Adresi: İncili Pınar Mahallesi, Prof. Muammer Aksoy Blv. No:2 D:203, 27090 Şehitkamil/Gaziantep
Hakkında Yapılan Yorumlar (2)
Erhan Çelik :meraba memet abi ben sizin hastanız erhan kalçada ve diz kapagın aşagsında emelıyat etınız benı şimdi çok ıyım yalnız yurudumde sekiyom sınır damarları zedeleşmişti parmaklar ve ayak bıleklıgı yukarı dogru hareket yapmıyo daha ve bastonu atım ıkı ay oldu amelıyatımda 7 aya gırecek hocam çok sıkıntı alıyom ve korkuyom ya lutfen cvp yazın hocam o platınler cok rahatsız edıyo benı çalışıyom artık tek sorunum parmaklar yukarı dıgru kalkmıyo ayak bılegıde hocam ayagım dıgerıbe gore zayıf cvp yazın ltfn k.i.b hocam
20.7.2013

Erhan Çelik :Memet abi ben erhan beni ameliyat etiniz motosiklet kazası geçirmiştim bi kalcada kırık vardı bide diz kapağın alt tarafında ıkı kemık kırılmıştı sinir damarları zedeleşmişti şimdi çok iyim paskonuda atım kulanmıyom ayagım çok ıyı elinize sağlık yalnız ayak bilekliği yukarı dogru kalkmıyo ameliyat olaggım 5 ay 20 gun oldu tek sıkıntım o parmaklar ve bileklik yukarı dogru hareket yapmıyo devlet hastanesine gitim dedi ilk ameliyatınızı yapan doktorun yanına gıdın bakmadılar yani millete korkutuyo ama ben sizinle danışmak ıstedim nasıl olacak hocam parmaklar aşağıya dogru guzel hareket yapıyo tek sıkıntı yukarı dogru yapmıyo lutfen cvp verin hocam rıca ediyorum k.i.b saygılarımla
21.6.2013



Adınız:
Yorumunuz:
Cevapladığı Sorular

DOKTOR BUL
İl:
İlçe:
- Doktora Sor »
- Doktordan Randevu Al »
- Doktor Rehberi »
- En Yakın Doktoru Bul »

HASTANE BUL
İl:
İlçe:

SAĞLIK HABERLERİ Tüm Haberler Sağlık Haberleri Rss
Covid aşısı: Türkiye'ye ilk kısmı 11 Aralık'tan sonra gelecek, dört aşamada yapılacak
ABD Hastalıkları Kontrol ve Önleme Merkezi, karantina süresini 7 ila 10 gün olarak güncelledi
Son dakika haberleri | Koronavirüs salgınında can kaybı 14 bin 129'a yükseldi
Sivas'ta korkutan kuyruk
Mardinli çiftin 12 yıllık çocuk hasreti Diyarbakır'da son buldu
Covid-19: İngiltere'de onaylanan aşıların güvenli olduğuna kim, nasıl karar veriyor?
Koronavirüs aşısı için yarış: Aşı siparişlerinde hangi ülke ne durumda?
Koronavirüs sürecinde ev kazalarına dikkat; temizlik maddelerinde yanık riski
"Tat almanın ve koklamanın ne kadar kıymetli olduğunun farkına vardım"
"Soğutma sistemleri maddi gerekçelerle göz ardı ediliyor"
Enerji deposu 'kurut' alıcılarını bekliyor

 

[Hata Bildir]