Doç.Dr. Nuri Haksever Cevabı:
B-HCG sadece hamilelikte yükselmez. Fakat adet olmadıysanız ve o günlerde bir ilişkiniz olduysa, ayrıca bugüne kadar hastalığınız yoksa B-HCG hamilelik belirtisi olarak ele alınır. Düşük olacağı söylenemez. Keşke düşük çıkan değerlerde düşük olacağını söyleyebilseydik. Hamilelik sağlıklı olacaksa düşük olmaz. Düşük olursa o doğacak çocuğun sakat olabileceğini gösterir. Vitaminleriniz eksikse, çocuğun hammaddeleri sizde yoksa, düşme şansı yüksektir ve inşallah o durumda düşer. Kontrollere devam edin ama beslenmeyi ihmal etmeyin. Kaliteli gıdaları yiyin.
Geçmiş olsun.