İL İL HASTANELER

Bodrum Devlet Hastanesi

 Bodrum Devlet Hastanesi 
Bodrum Devlet Hastanesi
Hastane Adı:Bodrum Devlet Hastanesi
Telefon:(0252) 313 14 20
Faks:(0252) 313 08 80
Adres:Elmadağ Caddesi
İlçe:Bodrum
İl:Muğla
Web Adres:www.bodrumdh.gov.tr
Harita:Bodrum Devlet Hastanesi Haritası için Tıklayın.
Hastaneden randevu almak için tıklayınız.Hastaneye yorum yapmak için tıklayınız.

Hastanemizden hizmet alan hastalarımızın  hastanemizde görev alan personellerin memnuniyetlerinin ölçülmesi, Hastanemizde kullanılan her türlü ilaç,
malzeme, donanımın verimliliğinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi,  Üretilen Hizmetlerin, çalışan personellerin,performanslarının ölçülmesi,
bakanlığımızın ve uluslarası akreditasyon kuruluşlarının standartlarına göre iyileştirme çalışmalarının kanuna ve mevzuata uygun olarak yürütülmesi
faaliyetlerini Performans ve Kalite Yönetimi Birimi yürütmektedir. Şubat 2007 yılında İSO 9001 2000 belgesi alan hastanemiz  sizleden gelen öneri şikayet
ve memnuniyet bildirilerini periyodik olarak değerlendirmekte iyileştirilmesi gereken konularda planlamalar yapmaktadır.

Hastane Hizmetlerini bütün olarak değerlendirmekteyiz. Bu nedenle hastamız ve çalışanlarımızın uygun şartlarda bir arada bulunmalarını sağlamak amacıyla
çeşitli iyileştirme çalışmaları yapmaktayız.

Bodrum Devlet Hastanesi Hakkında

Bodrum  Devlet  Hastanesi, deneyimlerimizden aldığı güç ve sorumluluk ile bugüne kadar sürdüğü insan odaklı sağlık hizmeti anlayışını, gelişen teknoloji ve
modern yönetim anlayışı ile birleştirerek sağlıkta örnek kuruluş olarak kalmayı ilke edinir.
 
Bodrum  Devlet Hastanesi için; insan sağlığının korunması, hasta memnuniyetinin sağlanması ve tıbbi etiğe uygun hizmet temel prensiptir.
 
Bu prensibin gerçekleştirilmesi doğrultusunda;
İleri teknolojinin takip edilmesi, buna yönelik sürekli yenileme ve güncelleştirme,
Hastalarımızın, tedarikçilerimizin ve diğer müşterilerimizin bize duydukları güveni hiçbir  zaman sarsmadan, dürüst, kaliteli ve ekonomik sağlık hizmeti sunacağız.
Güvenilir, standardize edilmiş ve denetlenebilir kaliteli hizmetin en hızlı şekilde sunulması,
Hastane sürekli meslek içi eğitim ve geliştirme programları ile devam eden hastane felsefesini ve amaçlarını benimsemiş kadroların yetiştirilmesi,
Sağlık hizmetinin her aşamasında hastanın bilgilendirilmesi, hizmet sonunda ise memnuniyetin sürekli ölçülmesi ve sonuçların iyileştirilmeye yönelik olarak
kullanılmasını amaçlayan çağdaş iletişim ve işletim sistemlerini kurmaktır.

Yorumlar
Fatma Karataş:Dahiliye uzmanı Mustafa Özgün Beyin sekreterinin soğuk, ukala ve saygısız tavrından dolayı rahatsız olduğumu belirtirim..Ne yazık ki doktor bey buna duyarsız kalmıştır.Randevu saatinden önce orada olmamıza,sorduğunda belirtmemize (parmak kaldırmamıza) rağmen doktor beyin randevu saatimizden 1 dakika önce servise çıkması (daha önceki gidişimiz esnasında 25 dakika doktor beyin tahlil sonucunu söylemek için bekletmesi diğer hastaların tahlil sonucu söyleniği halde sadece bizim orada bekletilmemiz ve doktor beyin heyete çıkması ayrıca dipnot) 12 dakika sonra gelince başka hastaları almaya başlaması bizimde tekrar randevu saatimiz geçti hala bizi almıyorsunuz dediğimiz anda ukala ve tersler bir şekilde daha önce haber vermeniz gerekiyor demesi ve kızımı çağırırken kasıtlı bir şekilde ismini yanlış söylemesi ertesi gün tahlil sonucunu almaya gittiğimizde herkesi kapıdan hanım bey diye çağırıken bize sert bir uslupla oturduğu yerden ad ve soyad söyleyerek çağırması ve doktor beyin buna izin veren tavrı beni aşırı derecede rahatsız etmiştir.Herkesin yerini görevini ve konumunu bilmesi gerektiğini düşünüyorum umarım ki bu yazım dikkate alınır. Sekreter bayanın davranışına çeki düzen vermesi için uyarılmasını ve yetkililerin bu yazıyı önemsemelerini rica ediyorum. Önce güleryüz sonra hastaya saygı ilkelerine umarım bundan sonra uyulur. .
11.09.2014

Fadime Akpınar: bodrum devlet hastanesi hastane değil rezalet çalışanlar orda hizmet vermiyorlar resmen hastaları azarlamak için çalışıyorlar
12.07.2014

Osman Yavuz:hastane sistemi çok kötü hasta ve hasta yakınları karşısında gördükleri doktorları muhatap alarak sorun çözmeye çalışıyorlar varsa bir sistem bozukluğu hastaneden kaynaklanıyor tıpkı göz sırası almak için bir ay uğraştığım gibi bu sistem iyileştirilmediği taktirde daha çok bu gibi sorunlar yaşanacağı bilinmelidir dilerim bu konu ciddiye alınmıştır ve bir daha hizmet veren hekimler bu gibi vakkalara maruz bırakılmaz konuya hassasiyet göstermeniz dileğimle iyi çalışmalar.
21.02.2011

Aşkın Dırama:birkaçgün öncesinde oğlumu 39.8 ile BORRUM DEVLET HASTANESİNE getirmiştim.doğrudürürt bakmadan iğne yapıp yolladılar tamam.bugün ise saat 12.30 civarında kızımı şiddetli bir kulak ağrısıyla götürdük ama biton laf yedik.neymiş soba zehirlenmesi ve mide kanaması vakaları varmış bizim aile hekimliğinden haberimiz yokmuşmu.iyide çoçuk durmuyo ağlıyo acıyla kıvranıyor napsaydık yani?hastaneye gitmeyip napsaydık bu ne sorumsuzluk biz cahilmiyiz*neyse ayaktan bakıp bak çocuk bile kulağını göstermedi deyip saçmalayınca bizde yardımcı olmasını isteyip konuştuk ve bir tiriple kızıma antibiyotik ve kulak damlası yazdı.böylemi olmalı neden bu ilgisizlik sorumsuzluk gece rahatsızlanan çocukları napalım hastaneye götürmeyipte?o gece acildeki o DR.BÜLENT ÇAKMAK dı. onu kınıyor ve ayıplıyorum.bu arada şu an saat gecenin 4 ü kızım hala ağlıyor uyumuyor yazık o doktora bide yemin ederler hipokrat yemini.
31.01.2011

Kemal Artuna:Böyle randevu sistemi olmaz.Ben 3 gün sonraya neden bu günden randevu almayayım.Yada neden bana yalnız sıra numarası veriliyor.Saat verin ona göre gelelim.Bir çok devlet hastanesi bunu yapabiliyorda bodrum hastanesi neden yapamıyor.Sıra numarası 40 olan kişide sıra numarası 3 olanda 9 da doktorun kapısında bekliyor.Bu hem koridorları hemde park yerlerini gereksiz yere dolduruyor.Başhekim biraz insiyatif alsa bu sorunu çözer.hastalarda insan gibi zamanında gider en fazla 20-30 dk bekler,muayenesini olur.
30.09.2010

Tüm yorumlar için tıklayın

FacebookLike

 

[Hata Bildir]

 

 

 

TWITTER'DA
TAKİP ET
twitter.com/Hastanecomtr