İL İL HASTANELER

Karamürsel Devlet Hastanesi

  Karamürsel Devlet Hastanesi  
Karamürsel Devlet Hastanesi
Hastane Adı: Karamürsel Devlet Hastanesi
Telefon: (0262) 452 94 01
Faks: (0262) 452 59 79
Adres: Kalıcı Konutlar Mevki Kayacık Mahallesi Ercüment Kocaer Caddesi
İlçe: Karamürsel
İl: Kocaeli
Web Adres: www.karamurseldevlet.gov.tr
Harita: Karamürsel Devlet Hastanesi Haritası için Tıklayın.
Hastaneden randevu almak için tıklayınız. Hastaneye yorum yapmak için tıklayınız.

İlçe merkezinde Sağlık Merkezi olarak hizmet vermekte iken 1984 yılında 25 yataklı, yaklaşık bundan 10 yıl sonra da 50 yataklı Devlet Hastanesi'ne dönüştürülen hastanemiz, 5283 sayılı kanunla SSK Hastanelerin Bakanlığımıza devredilmesinden sonra Bakanlık Makamının 23.06.2005 tarih ve 5069 sayılı Olur'u ile Kayacık Devlet Hastanesi ile birleştirilerek, 75 kadro yataklı Karamürsel Devlet Hastanesi olmuştur.

Üç ayrı yerleşkede hizmet vermeye devam etmekte iken, 16.01.2006 tarihi itibarı ile 19 Kasım 2006 günü açılışını yaptığımız yeni hastane binasına taşınılmıştır.

75 kadro yataklı hastanemizde bir kişilik WC lavabolu 5 tane, iki kişilik WC lavabolu 9 tane, 2 kişilik lavabosuz 18 tane oda mevcuttur. Ayrıca 5 yataklı Acil Hasta Müşahede odası, 10 yataklı Hemodiyaliz Ünitesi mevcut olup her hekime de bir poliklinik odası verilmiştir.

Geçen 1 yıllık süreç içerisinde, hastanemizin eksiklikleri Döner Sermaye Gelirleri ile giderilmeye çalışılarak, Hemodiyaliz ve Acil Servis kurulmuş ve hizmete sokulmuştur.

Hastanemiz teknolojik, fiziki yenilikler ve gelişmeler yönünden her geçen gün, olumlu bir ivmeyle gelişim faaliyetlerine devem etmektedir.

Karamürsel Devlet Hastanesi Hakkında

Misyonumuz

Uluslararası standartlar ve yasal mevzuatlara uygun kaliteli sağlık hizmeti sunmaktır.

Vizyonumuz

Tüm bireylerin memnuniyetini sağlamak amacıyla hizmetlerin sunumunda değişen şartlara uygun olarak kendini yenileyen rekabet gücü olan nitelikli ve donanıma sahip bir hastane olmaktır.

Kalite Politikamız

  • Hastanemize başvuranların memnuniyetine en üst düzeyde tutabilmek için, kalite standartlarına uygun zamanında ve güler yüzlü sağlık hizmeti vermek.
  • Uygulanan kalite yönetim sisteminin şartlarına uymak ve bu şartları sürekli iyileştirmek.
  • Çalışanların memnuniyetini esas alan ekip çalışması anlayışıyla hizmet vermek.
  • Mevcut kaynaklarımızı daha verimli ve yerinde kullanmak.

Başarının En Önemli Göstergesi İnsan Memnuniyetidir.

Yorumlar
Hülya Yavuz :arife günü torunum rahatsızlığından dolayı acil servisinize geldim.o kadar kalabalıktı ki muayene olmak için saatlerce sıra bekledim.orda çalışan hemşirelerin ve doktorların koştuturken hastalara olan ilgi ve alakaları beni çok etkiledi.biz istanbulda hastanelerde böyle ilgi görmüyoruz.değil bizimle ilgilenmek dinlemiyorlar bile.acilde çok sıra bekledim ama değdi.Bayramlarını kutluyor bu güzel insanlara bize insan gibi davrandıkları için çok teşekkür ediyorum.
20.11.2010

ASİYE TATLİ : Hasta bilgileri Tc Kimlik Web Servislerinden Sorgulamadı NE ZMAN ANDOVU ALMAK ISTESEM ALAMIYORUM VE BOYLE YAZIYOR TUM BILGILERI DOGRU GIRDIGIM HALDE BENIM GIBI BIR COK INSAN VAR ALAMAYAN YARDIMCI OLURSANIZ COK SEVINCEM MORALIM BOZULUYOR YAA
14.01.2010

 

[Hata Bildir]

 

 

 

TWITTER'DA
TAKİP ET
twitter.com/Hastanecomtr