İL İL HASTANELER

Servergazi Devlet Hastanesi

  Servergazi Devlet Hastanesi  
Servergazi Devlet Hastanesi
Hastane Adı: Servergazi Devlet Hastanesi
Telefon: (0258) 361 32 32
Faks: (0258) 361 31 01
Adres: Tedaş Mevkii Bereketli Beldesi
İlçe: Denizli Merkez
İl: Denizli
Web Adres: www.servergazidh.gov.tr
Harita: Servergazi Devlet Hastanesi Haritası için Tıklayın.
Hastaneden randevu almak için tıklayınız. Hastaneye yorum yapmak için tıklayınız.

2005 yılında hizmete giren hastanemizde ilk günden bu yana kalite alt yapısı ve kalite kültürü geliştirilmesi öncelikli hedeftir. Kaliteyi geliştirme ve sürekli iyileştirme ortak değer olarak paylaşılmaktadır. Kaliteyi geliştirme çabalarımızda bütüncül bir yaklaşım benimsenmiştir. Bu konuda gelişmemize fayda sağlayacak ilgili sistemler ve standartlar uygulanmaya çalışılmaktadır. İlk aşamada TSE den ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi alınmıştır.

Kalite Yönetim Sistemi olarak hastanemizde Entegre Yönetim Sistemi oluşturulmuş ve uygulanmaktadır. Bu sistemler, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standartlarının şartlarına uygun olarak kurulmuş ve EYS-Entegre Yönetim Sistemi olarak tanımlanmıştır. 14-18 Haziran 2010 tarihlerinde hastanemiz, yapılan denetim sonucu TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanmıştır.

Servergazi Devlet Hastanesi Hakkında

Kalite Ve Akreditasyon

Denizli Servergazi Devlet Hastanesi olarak amacımız; kaynaklarını en iyi şekle kullanarak, hizmet alanların gereksinimlerini ve mevzuat şartlarını karşılayan sağlık hizmetini sağlamaktır.

Misyonumuz; bilimsel ilkeler ışığında, etik değerlere bağlı, hasta haklarına saygılı, güvenilir sağlık hizmeti sunmaktır.

Vizyonumuz; mükemmellikte kararlılık göstererek ve yetkinlik kazanarak diğer sağlık kuruluşlarına örnek olarak Türkiye’de sağlığın iyileştirilmesine ve geliştirilmesine katkı sağlamak.

Kalite Politikamız

  • Saygılı, güler yüzlü ve şefkatli davranarak; hastalarımızın ihtiyaçlarına odaklanıp, beklentilerini karşılamak.
  • Bilgilendiren, eğiten; konforlu, güvenli ve etkili, sağlık hizmeti sunmak.
  • Huzurlu, düzenli ve güvenli bir çalışma ortamında, çalışan memnuniyetini sağlayarak, bu güven ve mutluluğu hastalara yansıtmak.
  • Çevreye ve topluma duyarlı, kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak, sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmek.
Yorumlar
Mehmet Gürsoy Denizli :Şu anda göğüs cerrahi bölümü 27 nolu odada yatmakta olan fatma ÖZKAYA Hastası yakını olarakHastam ve şahsım adına sayın Dr Tarık TÜRK Beye şükranlarımızı ve Teşekkürlerimizi İletir görevinde dürüstlük anlayışıyla sürdürmesiniTemenni ederiz.Allah kendisinden razı olsun
05.05.2011

İmren Bardakçı :Benim kızım hasta olduğu için hastanenede bu sene cok gelip gittik cocuk servisindeki hemşirelere, doktorumuza ve çalışınlara çok tesekkür ederim Allah herkese acil sifalar versin
27.12.2010

Doğan Devoğlu :teşşekürler tüm acildeki bütün doktor ve hemşirelere biricik evladımız M.MERT DEVOĞLUNA iyi baktıkları ve ilgilendikleri için ALLAH RAZI OLSUN iyi görevler SAYGILARIMLA.
23.10.2010

Ayşe Balcı :dr. ufuk gülmez adLı doktoR hastanede çaLışıyoR mu yada ufuk gülmez hangi hastanede çalışıyor biR bilginiz vaR mı şimdiden teşekkürLeR..
26.01.2010

Selma Yilmaz :Uzun süredir doktora gitmeyen biriyim.Emekliyim .Bugün mecburiyetten fizik tedavi uzmanı Erol ÖZEN' e gittim.Rahatsızlığım hakkında kendisini bilgilendirirken sözümü kesip azarlar gibi davrandı.Bu da beni hayli üzdü.Zaten hasta olarak canımız yanmakta ve psilolojimiz bozuk durumda bir de böyle davranışla karşılaşınca neden uzun yıllar doktora gitmediğim anlaşılıyor .Bu durumun dikkate alınrak hastalara daha itinalı davranılmasını temenni ediyorum.
01.12.2009

Tüm yorumlar için tıklayın

 

[Hata Bildir]