|
merhaba.29yaşında 1yıllık evliyim.3aylık evliyken endometrium malign neoplazmı grade1 teşhisi konuldu.tedavim hala devam ediyor.ilaç kullanıyorum 9aydır.hastalığımın ilerleme olasılığı yüzde kaç acaba,metastaz yaparmı.
|
Op.Dr. Şükran Çakmak Cevabı:
Öncelikle hastalığınız erken teşhis edilmiş. Bu nedenle şanslı olduğunuzu düşünüyorum bunu söyleyerek sizi rahatlatmak istiyorum. Ancak sorularınızı yanıtlamak için tedavinizin ayrıntılarını ve endometrim kanserinin stage dediğimiz evrelemesini bilmek gerekiyor. Ancak şunu da belirtmek istiyorum ki jinekolojik kanserlerin en iyi huylu olanı bence endometrium kanseridir. Daha ayrıntılı cevap için lütfen evrelendirmeyi bize bildirin.
Bu cevap sizi memnun etti mi?
|
|