|
İyi günler, oğlum 17 aylık, boyu 82 cm, kilosu 10,5kg. 14 aylıkken yapılan genel tetkiklerde; boyu 78,5 cm, kilosu 9,5 kg, Ferritin: 22,8, Folik Asit: 14,1, Vitamin B12: 793 IGF-I: 51 ve Saçta Çinko: 55, Dışkıda parazit yok. Oğlum çok hareketli bir çocuk. Yaklaşık 10 gün önce, poposu pişik oldu, cildiye uzmanı Nerisono krem, Persmont emisyon ve Nizarol şampuan verdi, ama az bir düzelme var. Oğlum bu pişikten sonra; çok sık kaka yapar oldu, iştahsız ve huysuz. Kilo almadığını ve ablasına göre daha kısa olduğunu düşünüyoruz. Sizce, kilo ve boy durumu nasıl? Bağırsak emilimi yönünden araştırılmalı mı? Çölyak gibi bir problemi olabilir mi? Ne yapmamız gerekir? Çok teşekkürler.
Doç.Dr. Ergun Çetinkaya Cevabı:
Oğlunuzu görmemde ve muayene etmemde fayda var. Ayrıca anamnezi daha detaylandırılmalı diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun.
Bu cevap sizi memnun etti mi?
|
|