Farkılılığın Fotoğrafını Çekti, Dünya Birincisi Oldu!

Roche, 140'dan fazla ülkede 80 bin çalışanı arasında ilk kez "Picture This" adıyla global çapta bir fotoğraf yarışması düzenledi.

Farkılılığın Fotoğrafını Çekti, Dünya Birincisi Oldu!

Yarışmanın 7 kategorisinden biri olan “Farklılığımız“ başlığı altında Roche Türkiye adına yarışmaya katılan Uğur Çomoğlu, 2600 aday arasından birinci seçilerek büyük bir başarıya imza attı.

 

Roche Global, şirketin farklı özelliklerinin vurgulandığı yol haritası olan “Stratejik Çerçeve” kapsamında, ilk kez dünyadaki tüm çalışanları arasında bir fotoğraf yarışması düzenledi. Bu yarışma ile Roche’u farklı kılan bu özelliklerinin ve şirket değerlerinin çalışanlarına ne ifade ettiğini paylaşmaları amaçlandı. Yaratıcılıkları ile birleştirdikleri görsel ifadeleri içeren fotoğraflardan ve fotoğrafın ne anlattığına dair yazılı bir metinden oluşan yarışmada yarışmacıların eserleri, beklentileri aşarak binlerce sayıya ulaştı.

 

“Farklılığımız” kategorisinde yarışmaya katılan Uğur Çomoğlu, “Bir balık oltasındaki farklılık, Roche gibi eşsiz ve tek” isimli fotoğraf çalışmasıyla bu dalda birinciliği kazanarak, Roche Türkiye’nin farklılığını da ispatlamış oldu. Kurulduğu günden bu yana Roche Fotoğraf Kulübü’nde çalışmalarını sürdüren ve çalıştığı kurumu diğerlerinden farklı gördüğünü, çektiği fotoğrafla yansıtan Uğur Çomoğlu’nun global başarısı  bu anlamda Roche Türkiye adına da büyük bir önem taşıyor.

 

Çomoğlu’nun çektiği “Bir balık oltasındaki farklılık, Roche gibi eşsiz ve tek” isimli fotoğraf kadar, tanıtım metni de ilgi çekici: “Kişinin çalıştığı kurumu nasıl gördüğü, hem kendi performansı hem de kurumun başarısı açısından büyük öneme sahip. Bu kapsamda Roche Türkiye, çalışanlarının iş dışı hobi faaliyetleri desteklemekle kalmıyor aynı zamanda oluşturulan kulüplerle de kolaylıklar sağlıyor.


Çalışanların birbirleri ve yöneticileri ile ilişkilerini sağlamlaştırma da büyük etkisi olan hobi kulüpleri Roche Türkiye için olmazsa olmazlardan. Hobi kulüplerinden birinin üyesinin uluslararası bir yarışmada ödül almış olması, bu tür faaliyetlerin şirket için ne derece etkili olduğunun en büyük ispatı.” 


 Sektör içerisinde her zaman farklı bir noktada bulunan Roche, bu farklılığını çalışanlarına verdiği önemle de vurguluyor. Roche Türkiye, 2008’den beri yoğun çalışma koşulları ve zamansızlık  içerisinde çalışanlarının hobilere vakit ayrıması için çeşitli kulüpler oluşturuyor.


Bu kulüpler sayesinde hem moral motivasyon seviyesinde yükselme hem de Roche ile çalışanları arasında sağlam bağların oluşması hedefleniyor. 

 

 

10.1.2011 - 4047



Konuyla İlgili Sorular
İlgili Forum Konuları

SAĞLIK HABERLERİ Tüm Haberler Sağlık Haberleri Rss

FOTO GALERİ Tüm Foto Galeriler
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz

SAĞLIK VİDEOLARI Tüm Videolar
Sağlık Video Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi

 

[Hata Bildir]