Son dakika haber: 'Kovid-19 Şikayet Hattı'na ihbar yağmuru

Son dakika gelişmesine göre 'Kovid-19 Şikayet Hattı'na ihbar yağmuru Maske-sosyal mesafe-el hijyeni kurallarına uymayanlar ihbar ediliyor Samsun İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yeni hizmete sunulan ve maske-sosyal mesafe-el hijyeni kurallarına uymayanların ihbar edildiği "Kovid-19 Şikayet ve İhbar Hattı"nda ilk gün...

Son dakika haber: 'Kovid-19 Şikayet Hattı'na ihbar yağmuru

'Kovid-19 Şikayet Hattı'na ihbar yağmuru

Maske-sosyal mesafe-el hijyeni kurallarına uymayanlar ihbar ediliyor

SAMSUN - Samsun İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yeni hizmete sunulan ve maske-sosyal mesafe-el hijyeni kurallarına uymayanların ihbar edildiği "Kovid-19 Şikayet ve İhbar Hattı"nda ilk gün yoğunluğu yaşanıyor.

Kovid-19 pandemisi çıktığı ilk günden günümüze kadar hummalı bir çalışma yürüten Samsun İl Sağlık Müdürlüğü, 'Kovid-19 Şikayet ve İhbar Hattı'nı kurdu. Sağlık Bakanlığı tarafından 'örnek şehir' gösterilen Samsun'da müdürlük tarafından 17 Mart 2020 tarihinde bilgi ve destek hattı kurulmuştu. Bugün itibarıyla hizmete giren şikayet ve ihbar hattında ise maske-sosyal mesafe-el hijyeni kurallarına uymayanlar ihbar ediliyor. Hatta 2 hekim ve 10 sağlık çalışanı görev yapıyor. Vatandaşlar 0362-311-25-21/22/24 numaralı telefonları arayarak ihbar merkezine ulaşıyor. İlk günde sürekli telefon trafiğinin oluştuğu merkeze genellikle 'maske takmama ve karantinaya uymama' gibi şikayetler geliyor. Gelen şikayetleri değerlendiren ekipler olay yerine filyasyon veya emniyet ekiplerini yönlendiriyor.

"Yoğun bir şekilde aramalar mevcut"

Konuyla ilgili bir açıklamada bulunan Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Ali Oruç, "Mart ayından bugüne kadar ülkemiz pandemi ile topyekün mücadele ediyor. Samsun Valiliği koordinasyonunda pandemi yönetme, değerlendirme ve denetleme faaliyetlerinde bulunuyoruz. Korona ihbar ve şikayet hattımız hizmete başladı. Şikayetler gelmeye başladı. Yoğun bir şekilde aramalar mevcut. Bizler buraya gelen korona virüs ile ilgili uyumsuzlukları ve ihlalleri hızlı bir şekilde değerlendiriyoruz. Değerlendirmeler sonucunda ilçelerde bulunan ekipleri yönlendiriyoruz. Vatandaşların pandemi kurallarına uymalarını istiyoruz. Olabilecek her hangi bir sorunu anında çözüme kavuşturmak istiyoruz" dedi.

Müdürlük tarafından daha önce kurulan bilgi ve destek hizmet hattı da hizmet vermeye devam ediyor.

12.8.2020 - 47213



Konuyla İlgili Sorular
İlgili Forum Konuları

SAĞLIK HABERLERİ Tüm Haberler Sağlık Haberleri Rss

FOTO GALERİ Tüm Foto Galeriler
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz

SAĞLIK VİDEOLARI Tüm Videolar
Sağlık Video Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi

 

[Hata Bildir]