|
Merhaba ben ilkem. Nişanlım 5 ya da 6 Haziranda benim üzerime boşaldı. Onda çamaşır yoktu ama bende iç çamaşırı vardı. Ben çamaşırımda spermlerin ıslaklığını hissettim acaba hamile kalma ihtimalim var mı? Bundan sonra 12 Haziranda adet oldum ama kısa sürdü. Karnım şişti benim, ayrıca normal akıntının yanında kahverengi sümüksü bir akıntıda geliyor. 3 Temmuzda kanda gebelik testi yaptırdım sonuç 0,2 çıktı referans değerler 0-5. Sizce çok küçükte olsa hamile kalma olasılığı var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
Op.Dr. Şükran Çakmak Cevabı:
Siz hamile değilsiniz.
03122326802
www.linakadinsağliği.com
Bu cevap sizi memnun etti mi?
|
|