Kışın Vazgeçilmezi Tahin Pekmez En Çok Kampanya Yapılan Ürün Oldu

Türkiye'deki markalar için en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Haberler.com'a özel olarak gıda kampanyalarını analiz etti. Soğuk kış günlerinde özellikle tahin pekmez ve turşu kampanyalarının arttığı görüldü.

Kışın Vazgeçilmezi Tahin Pekmez En Çok Kampanya Yapılan Ürün Oldu

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, kampanya fiyat takibinin yanı sıra online satış kanalı fiyatlarını da raporlayan BrandZone, Haberler.com'a özel olarak gıda kampanyalarını inceledi. BrandZone; teknoloji marketleri, hiper marketler, indirim marketleri, bayi kanalı, yerel zincirler, telekom kanalı ve online kanaldaki insert, gazete reklamı, TV reklamı, radyo reklamı, online banner kampanyalarını ele aldı.

TAHİN PEKMEZ YÜKSELİŞE GEÇTİ

Soğuk havaların ülkemizi etkisi altına aldığı şu günlerde, tahin pekmez kategorisinde kampanyalarının arttığı görüldü. Toplamda 394 kampanyanın düzenlendiği tahin pekmez kategorisinde; en çok kampanyası yapılan ürün 33 kampanya ile Seyidoğlu 740 g ikiz paket Tahin Pekmez oldu. 24 kampanyayla Koska 550 g Tahin ikinci sırada yer alırken, üçüncü sırayı ise 18 kampanyayla Koska 350 g Tahin Pekmez Karışımı aldı.

TURŞU KATEGORİSİNDE BİRİNCİLİK PAYLAŞILDI

Turşu kategorisinde toplamda 295 kampanya gerçekleştirildi. En fazla kampanyası yapılan ürünler 16 kampanyayla Fıçı 680 g Salatalık Turşusu ve Karışık Turşu ile Fıçı 350 g Acı Biber ve Biberiye Turşusu oldu. 12 kampanyayla Tat 680 g Salatalık Turşusu ikinci; 6 kampanyayla Kühne 340 g Cüccü Kornişon Turşu üçüncü ve 5 kampanyayla Kühne 720 ml Tuzazz Kornişon Turşusu dördüncü sırada yer aldı.

BİTKİ, MEYVE VE YEŞİL ÇAYLARDA LİPTON LİDER

Soğuk kış aylarının vazgeçilmezi bitki, meyve ve yeşil çaylar kategorisinde toplamda 168 kampanya düzenlendi. En fazla kampanyası yapılan ürün; 18 kampanya ile Lipton 20'li Bitki/Meyve Çayı Çeşitleri olurken; 15 kampanyayla Doğadan 20'li Bitki/Meyve Çayı Çeşitleri ikinci; 8 kampanya ile Doğuş 20'li Bitki/Meyve Çayı Çeşitleri üçüncü sırada yer aldı.

ÇORBADA KNORR AÇIK ARA LİDER

Toplamda 89 adet kampanyanın düzenlendiği çorba kategorisinde 28 adet kampanya ile Knorr 65 g Klasik Çorba Çeşitleri açık ara liderliğe oturdu. Bizim Mutfak 65 g klasik Çorba Çeşitleri 8 kampanyayla ikinci; Tombul 500 g Tatlı/Acı Ev Tarhanası ve Knorr 15 g Çabuk Çorba Çeşitleri 5 kampanyayla üçüncü sırada yer aldı. Dördüncü sırayı ise 3 kampanyayla Knorr 92 g Yöresel Çorba yer aldı.

KEFİR KAMPANYALARINDA BİRİNCİLİK VE ÜÇÜNCÜLÜK PAYLAŞILDI

101 kampanyanın gerçekleştirildiği kefir kategorisinde 11 adet kampanyayla Eker 1 litre Kefir ile Ülker İçim 1 litre Kefir birinciliği paylaştı. 9 adet kampanya ile Pınar 1 litre Kefir ikinci sırada yer alırken; 8 kampanyayla üçüncülüğü ise Pınar 200 ml Çilekli Kefir ile Pınar 200 ml Sade Kefir paylaştı.

BrandZone Gıda Kampanya Verileri:

25.1.2019 - 37868



Konuyla İlgili Sorular
İlgili Forum Konuları

SAĞLIK HABERLERİ Tüm Haberler Sağlık Haberleri Rss

FOTO GALERİ Tüm Foto Galeriler
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Diş Fırçanızı Karanlık Yerde Tutuyorsanız Dikkat! Tehlike Saçıyor
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Yumurtayı Pişirmeden Önce Yıkamak Ne Kadar Doğru?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Kan Lekeli Yumurta Yenir mi?
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz
Lahana Yapraklarını Göğsünüze Sarın, Faydası İnanılmaz

SAĞLIK VİDEOLARI Tüm Videolar
Sağlık Video Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Göziçi İğne Nedir? Neden Yapılır? İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Yakını Görememe ve Tedavisi İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Botoks Nedir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Sağlık Video Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi
Katarakt Ameliyat Sonrası Gözlük İzmir Kaşkaloğlu Göz Hastanesi

 

[Hata Bildir]