Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yorumları


Dilek:arkadaslar hastaneden randevu alnak isteyen gece saat 24 itibarıyla hemen denesinler tahminen 5 dakika gibi kısa surede randevular doluyor hastanenin gunluk kapasitesi 2000 ama randevu talebi 6000 civarı randevular bu yuzden alınamıyor
08.12.2009

İlhan Şen:ya Allah sizin elinize düşürmesin onlien sistem kapalı tlf lada tam sıra geliyor operatör yerinde yok hattan düşüyorsun koca hastane 2 operatörmü bakıyor.devlet yazısını kaldırında devletin adı küçülmesin sadece siz hastane olabilirsiniz.bu bir haktır ve hakkımızı helal etmiyoruz.........
07.12.2009

İlhan Şen:ya Allah sizin elinize düşürmesin onlien sistem kapalı tlf lada tam sıra geliyor operatör yerinde yok hattan düşüyorsun koca hastane 2 operatörmü bakıyor.devlet yazısını kaldırında devletin adı küçülmesin sadece siz hastane olabilirsiniz.bu bir haktır ve hakkımızı helal etmiyoruz.........
07.12.2009

Güngör Daşdemir:3 kez üst üste bu hastaneye gelmeme rağmen sadece ilaç yazıp ve iğne vurdular tahlil yapmalarına rağmen apandis ameliyatı olmam gerektiğini anlayamadılar ve bakırköy devlet hastanesine gittikten 6 saat sonra ameliyat oldum bu hastaneyi gerçekten kınıyorum insanlar acilde bile fazlasıyla bekletiyolar
05.12.2009

Mevlude Aslan:neden bilgisayardan randevu alamıyoruz. telefondan çok zor oluyo ve çok yoğun saatlerce sıra beklemek zorunda kalıyoruz.eğer mümkünse en yakın zamanda internetten randevu sisteminin uygulamaya konulmasını bekliyoruz.
01.12.2009

DUYGU COŞ:DİŞ POLİK. NEDEN YOKK!!!!!
29.11.2009

..:Bence çok güzel bir hastane. Kadın doğum polikliniğinde muayene oldum daha sonra ameliyat gerektiğini söyleyip ameliyat ettiler .hastanede yatarken hem uzman hem asistanlar çok iyi ilgilendi.onların sayesinde iyileştim. herkese tavsiye ederim
24.11.2009

Ebru Arslan:12den sonra randevu alın düşer diyolar ama fakat bir zahmet edipte telefonlara cvp verilmiyor bu nebiçim hastane çalışanlarınız< çok ilgisiz:(
19.11.2009

Sinem Yıldırım:İnternetten randevu almak istiyorum ama çıkmıyor.
18.11.2009

Hadice Ot:randevu almak istiyorum?
17.11.2009

Mehmet Yılmaz:ay ne hastane bayıldım ama sıkıntıdan.bide yorum yaazıyolar çok erken randevu aldım falan hepsi palavra sanırım kendi çalışanları yazıyor .hastane güzel ama beceripte bir internetten randevu sistemine geçemedi garibanlar,telefon açıyoruz 20 kişi bekliyoruz sonrada randevu bitti diyolar sorması ayıp postaneylen ortakmı çalışıyorsunuz?insanlara yazık değilmi herkesin derdi varki arıyo kardeşim azıcık merhamet azıcık insaf yaa.söylenecek çok şey var ama neysee.merhamete ve ilgiye davet ederim sizi.
12.11.2009

Serpil Deniz:Randevu almak imkansız.Lütfen randevu alabileceğimiz bi yol önerirmisiniz artık günlerdir deniyorum alınmıyor.
09.11.2009

Taner Sahin:gardas bunda ınternetden alınmıyormu ya nasıl bı arastırma hastanesı burası alla alla
27.10.2009

Funda:sayın başhekim geçen gece acil hastalanıp malesef hastanenize kaldırıldım ogece nöbetçi olan kadın hastalıkları doktorunuz mehmet aygün tarafından haketmediğim bir muameleye uğradım orası bir devlet hastanesi bende herşeyden önce hamile bir hastayım asistanı çalışıyordu kendisi odada uyuyordu benim hastalığım için uyandı diye bana bağırıpçağırdı devlet hiçbir doktora hastalara kötü davransın diye para ödemiyor bence hastaneniz çalışanlarını uyarın hemşirenizi ve bayan güvenlik görevlinizide ben bu konuyla ilgili heryere baş vurucam sizinde bu konuyla ilgilenip gereğini yapacağınızı umut ediyorum
26.10.2009

Büşra Özbek:merhema birgün burada fikm çektirdim 6 tene taş var dediler sonra başka bir hastaneye gittim ertesi gün oda birşey yok dedi hangisine inanayım
18.10.2009

Mehmet Salih:slm bence telefonla randevo alınınmıyor cünkü saatlerce bekliyoruz bu ne biçim işyazıkdır telefon parasına millet aya gitti biz halen yayadayızzzzzzzzz
11.10.2009

Abdullah Yaman:bağcılar eğitim ve araştırma hastanesi ortopedi kliniğinde ameliyat oldum ben hayatımda hiç bir özel hastaneden böyle ilgi alaka görmedim gerçekten sn.hocamız prof.dr.mehmet akif güleç ve asistanları olmak üzerine tüm çalışanlarına gönülden şükranlarınmı sunarım.
10.10.2009

Gökhan Öztürk:arkadaşalar online randevu almak isteyenler lütfen bu linki tıklasın. bağcılar eğitim araştırma hastanesinin e-randevusu var: www.randevu.beh.gov.tr:8082/Randevu.aspx
05.10.2009

Meryem Demirhan:internetten nasıl randevu alındıgını detaylı bır sekılde anlatırmısınız telefonda gece 12 den sonra arayın denılıyor ayrıca telefona bakanda yok ilgınıze sunulur tesekkurler....
28.09.2009

Salih Ceylan:Arkadaşlar randevuları gece 00.00 dan sonra rahatlıla alabılırsınız ben 01.00 de aldım çok rahatlıkla gün içinde alamamıştım.
28.09.2009

142 sonuç içerisinden 41-61 arası gösteriliyor.

 

[Hata Bildir]